Thailand


Hej Emil, mamma, pappa & Chritsoffer (och ni andra som laser)
Nu sitter jag har pa ett internetcafe pa phi phi Don.
Tankte beratta lite kortfattat om min resa hittills.


Dag 1
Efter 4 timmars tag, 10 timmars flyg och 2 timmars taxi var vi (jag och tille) antligen framme i ao nang.
Jag drog pa mig nagon eye-infektion pa planet, eyes kliar och varar. Direkt nar vi checkat in pa vart hotell, en mysig liten bungalow ca 3 min fran stranden, gick vi till nagon pharmacy och kopte eye-drop.
Sedan gick vi rakt over gatan till macdonalds och smaskade i oss lite mat. Chicken burger for mig och big mac for tille.
Sedan ner till stranden dar vi bara gottade oss.
Pa eftermiddagen gick jag mina naglar fixade och malade, till fick Aloevera massage.
Hittade en skraddare som ska sy upp klader till oss, varsin kjol och varsin klanning.
At pa en mysig grill-restaurang pa kvallen, inte sa gott tyckte vi, men men.
Sedan gick vi till starbucks, drack varsin kall mango-juice. Toppen!
Somnde pa ca 5 sekunder den kvallen.......

Dag 2
Fortfarande kvar i ao nang, at frukost pa hotellet, sedan ner till stranden dar vi lag hela dagen, tog bara ett litet break far att ata tonisk-sandwish, det var mums!!
Pa eftermiddagen fick vi massage igen, jag aloeveramassage, tille oil massage. Vi blev bitna av myror eller nagot .
Pravade vara klader pa kvallen som sys upp, de ser ut att bli skitbra!!
Bokade resa till phi phi imorgon.

Dag 3
Akte med buss till krabi vid 9, darifran tog vi farja ca 2 timmar till phi phi don.
Idag ar det lite molning vilket ar saaaaa skont!
Vi fick ett ganska skabbigt, men billigt rum.
Imorgon ska vi byta hotell (det vi ville ha var fullt idag), pa det nya hotellet ska vi bo i 2 dagar. Efter det far vi se vad som hander och sker.

Puss pa er alla mina kara dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Låter ju hur skönt som helst. Kan du inte lägga in bilder också? :)

2008-01-29 @ 10:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback