Dag 9 sondag 3 februari

Vaknade hyffsat tidigt idag ocksa. Smorjde in oss i vanlig ordning och sedan frukost, sedan var det dax att aka fran on. Vi akte med en gron speed boat, och det var speed i den kan jag lova, vi flog fram! skitkul! :)
Vi bytte bat i Lanta, dar fick vi vanta en och en halv timma innan farjan gick till ao nang, den var lite segare, tog 2 timmar. Nar vi kom fram checkade vi in i ett guest room, det billigaste hittils (750 bht). Vi gick ner till stranden och tog ett snabbdopp, sedan blidde det massage. Tille fick Aloe Vera massage och jag Body scrub. Sedan ut pa stan och har sitter vi nu, nu ska vi vidare till skraddaren for att hamta vara klader, vi ar saaa spanda!!!
Hade sa bra dar hemma
Pussar o kramar

image58

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej!Va roligt att du skriver och berättar. Jag blir allt lite nervös när jag läser vad ni hittar på ibland. Va rädda om er. Idag har jag och pappa åkt skidor,mellan Taberg och Angerdshestra. Det var ca 1dm snö där.Hemma i Hovslätt var det grönt gräs.Jag skickade ett sms till dig när vi var där. Du behöver ju inte läsa det för jag skrev samma som jag gör här
Jag tänkte det kanske kostar en massa onödiga pengar.
Nu är du väl brun som en neger? Har magarna klarat sig? och ögat hur är det med det? Vi sitter och planerar våran sommarsemester nu, vi måste lämna in den nu. Skriv gärna mer och berätta om du kan. Det är jättekul att läsa.Ha det så kul sista veckan och så ses vi på fredag. Pussar och kramar.

2008-02-03 @ 17:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback