Dag 12 6 februari Patong - Karon

Jag vaknade vid 8 for att ga pa toa och gora mina morgonbehov, men tji fick jag for dorren var last! Konstigt med tanke pa att det bara var jag o Tille dar och Tille lag och sov som en stock. En tjej kom och laste upp dorren, den hade typ last sig sjalv pa nagot konstigt satt. Efter det kunde jag inte somna om sa det fick bli lite korsordslosning, efter en timma vaknade Tille ocska. Vi hade tankt ga och ata frukost pa nagon restaurang, men det fanns knappast nagot runtomkring. Vi handlade istallet med oss hem fran 7eleven,  at sedan en mumsig frukost pa hotellrummet.
Nar vi var fardigpackade och matta sa tog vi en tuk-tuk till Karon, vilken skillnad det ar pa dessa 2 stallen! Checkade in pa hotellet och gick sedan ner till stranden, sedan blev det press hela dagen.
Tille ligger for tillfallet och sover, som vanligt! :) Sa jag sitter nu i hotelllobbyn och knappar.
Ikvall blir det nog att ata pa Harrys.

Kommentarer
Postat av: Ann-katrin

lilla kossa. Inte visste jag att du skrev här. Men nu vet jag=) På fredag kommer du hem igen, kul!! Hoppas att ni har det fint där nere. Puss..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback