Dag 13, 7e februari, Karon

Vaknade vid halv 10 och at var hotellfrukost, den var val sadar, varken mjolk eller youghurt, jag som ar en san kossa....iallafall, sedan gick vi ner till stranden, nu pressar vi som aldrig forr, imorgon ar ju sista dagen. Tyvarr kan jag inte sola mitt face eftersom min nos ar sonderbrand och pannan likasa :) men kroppen kan ju alltid bli brunare.
lag en stund vid hotellpoolen ocksa, dar avnjot vi aven en riktigt god kycklingborjare till lunch.
Och hor o hapna, idag har bade Tille OCH jag sovit middag, det var skont.

For en stund sedan var vi och fick vara naglar malade, jattefina, fransk manikyr med 2 sma blommor pa.

Har ocksa atit middag pa en mysig restaurang, jag at friterad kyckling med cashewnotter och massa gronsaker, helt otroligt vad gott det ar med cashewnotter i mat! Mitt under maltiden borjade det osregna, det blev totalkaos nar alla ska flytta in under tak, kul nar dte hander nagot :)

Slut for idag, tack for idag

image45

Kommentarer
Postat av: jenny

vars e du? =)

Postat av: Emma

Väldigt kul att läsa om allt ni varit med om, ser fram emot korten också :). Hoppas resan hem går bra..

2008-02-08 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback