Vårruset

Igår damp inbjudan till årets vår-rus ner i min brevlåda. Torsdag den 10 maj är det dags för Jönköping igen. Förra året sprang jag alla 5 kilometrarna runt rocksjön. Men hur ska det bli iår? Ska jag anmäla mig? Ska jag orka?
Det är ju faktisk rätt kul, och man känner sig så duktig när man äntligen kommer in i mål, röd som en tomat i ansiktet.
Man får sin kexchoklad, banan och medalj, också lite gratisprover förstås. I år är bandet på medaljen rosa, kanske är ett tecken på att jag ska springa? :)
Skulle vara mysigt om man fick ihop ett lag på 6 pers, då får man en pickningkorg när man kommer i mål.

Anyway. Min Emil flyttar ju snart hit. 1 februari får vi vår första egna lägenhet. Ska bli så underbart.
Jag har bett honom hjälpa mig komma igång med träningen. Jag har sagt att han får tvinga mig för jag kan vara lite trög i början. MEN! kommer jag gång med träningen, så kommer jag säkerligen springa vårruset.

Kommentarer
Postat av: Anna

självklart vill jag springa med dej.. Även om du inte frågat än. haha. Bra att du har uppdaterat bloggen, i like=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback