Min nya klänning

Min nya klänning
Oj oj oj. Idag har jag varit med om ett smått dramatiskt ögonblick. Efter mattelektionen åkte jag in till stan för att köpa godis som jag och Becca ska smaska på till Lets dance ikväll. Men på väg väg till godis-huset ligger några hyffsat nya affärer. FARLIGT! jag var tvungen att först gå in på Mac huset, hittade en jättesöt svart liten mus till min dator, men eftersom jag är nästanpank så blidde det inget köp. Ut ur butiken, styr stegen mot godishuset, MEN, jag måste gå förbi Tessie, en ny butik som jag inte varit inne i ännu. Jag var tvungen, väl inne så var jag fasst, hittade 2 så underbara klänningar, jag var tvungen att ha iallafall en. Det blev den på bilden. Så nu har jag 100:- att leva på resten av månad. Pank, men nöjd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback